Podczas lata, na urlopach wielu z nas beztrosko korzysta z cudownego słońca. Wspaniałe ogrzewa nas i pozostawia na naszym ciele cudowną opaleniznę. Jednak nie każdy może się opalać. Są ludzie, którzy się opalają na piękny brąz, jednak większość z nas opala się na czerwono. Pogrążeni w rozpaczy myślimy jak pozbyć się zaczerwienienia i troszeczkę zbrązowieć. Najlepszym sposobem na taki problem jest stosowanie suplementów diety, które zawierają w sobie beta karoten, który pozwoli spokojnie zbrązowieć naszej skórze i uczyni z czerwonej opalenizny piękną brązową i pożądaną skórę. Od różnych poparzeń i oparzeń słonecznych uchroni nas także regularnie stosowane mleczko pszczele, które doskonale będzie utrzymywało wilgoć naszej skóry i nie pozwoli jej się tak szybko zaczerwienić. Ponadto oczyści nasz organizm ze wszystkich toksyn i wzbogaci w wiele drogocennych Witami i minerałów, których nie możemy znaleźć na etykiecie swoich codziennie stosowanych witamin. Ponadto będziemy czuli się o niebo lepiej, leżakowanie na plaży to będzie sama rozkosz, nie będzie się nam chciało za bardzo pić, ani nie będziemy ociężali i zmęczeni. Chętnie będziemy mogli uprawiać bez przeszkód wiele wodnych sportów i pofiglować na plaży z przyjaciółmi lub rodziną. Jeżeli jednak nie odpowiada nam żaden z wymienionych wyżej suplementów musimy wypróbować coraz to nowe specyfiki, które oferuje nam sklep suplementy. Dostaniemy nie tylko suplementy, ale wiele różnych przydatnych rzeczy. 

Zachęcanie niejadków do jedzenia warzyw i owoców! Rodzice często zastanawiają  się jak zmusić niesforną pociechę do jedzenia zdrowych produktów, jak zachęci ją do jedzenia warzyw i owoców lub choćby włączania jakiejś ich części do codziennej diety dziecka. Sprawa nie jest prosta, gdyż dzieci ze swojej natury są dość nieustępliwa i bardzo rzadko zdarza się, że z ochotą zajadają się jarzynami. Wiele matek podejmuje próby dodawania warzyw i owoców do posiłków poprzez zabawę w postaci kolorowych kanapek i bardziej „urozmaiconych posiłków”- kanapkowych telefonów, kolorowych sałatek, barwnych zup dodatków. Rezultaty bywają różne- niektóre dzieci skuszone ciekawą formą podawania posiłków pozwalają na stopniowe przenikanie do ich codziennych śniadań, obiadów i kolacji akcentów warzywnych i owocowych. Jednak zawsze pojawiają się wyjątki, które bez względu na zachęty rodziców nie, wiele rozmów i namawiania a nawet próby przekupstwa (niektórzy rodzice idą na ustępstwa i godzą się na podawanie dziecku smakołyków pod warunkiem zjedzenia całego posiłku z warzywami lub owocami łącznie) pozostają niewzruszone i systematycznie odmawiają jedzenia. Niektórzy rodzice decydują się na dalej idące kroki, podają dzieciom preparaty polepszające apetyt, należą do nich m.inmleczko pszczele i tran. Inni postanawiają uświadomić dzieciom jak ważne w ich codziennej diecie są witaminy, np. w przypadku marchewki beta karoten, którego działanie wpływa pozytywnie nie tylko na skórę ale również na odporność i procesy regeneracyjne organizmu. Dzieci powinny wiedzieć, że jeśli nie będą przyjmować witamin w naturalnej postaci, zmuszone będą w przyszłości przyjmować preparaty witaminowe jak zespoły witamin z grupy b czy witamina c1000